Hiperborealni vjetrovi

< travanj, 2014  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Hiperborealni? Hyperborea je prema starogrčkoj predaji zemlja vječnog sunca i ljeta, a nalazi se, kao što to i ime kaže, negdje iza sjevernih vjetrova. Prema jednoj od teorija, riječ je o Kini.
Vjetrovi? Možda i nisu baš sjeverni, ali mojim dolaskom ovamo definitivno su postali mnogo učestaliji. A ovako lagani lahor, eto, dopire čak i do domovine.

Povijest bolesti
Ubrzo pošto sam došao ovamo (Kina, Wuhan), ukratko sam opisao svoje prve dojmove i, poslavši im to na e-mail, zagnjavio svoj najuži krug poznanika. Budući da mi se dopalo to prvo iskustvo, malo pomalo sam počeo eksperimentirati sa sve većim i učestalijim tekstovima te time maltretirati sve veći i veći broj ljudi. Kako to obično i biva, ubrzo sam mahnito zlostavljao sve do čijih sam e-mailova mogao doći. Danas, nakon više od godine dana zlostavljačkog staža, svjestan sam da mi više nema povratka nazad, da sam ovisnik i da me ove dosadašnje doze više ne mogu zadovoljiti. Da, došlo je vrijeme da počnem pisati blog.

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Kombiji. Kabrioleti. Kupei...
Flaširani svjetovi.
Očevi. I sinovi.
Parlamenti
Filijale. Uredi. Birokrate.
Svjetovi. Maleni. Ali ne u bocama.
glupani
kentakislimovi
Vjetrovi. Samo.
djedovi
sajmišća
strinovi
talibanovi
koff-koffeinovi
ne odveć bijelo
osloboditelji
Dernistori
Depozitorijumi

Vrijeđajte autora u četiri oka: pklatg@gmail.com

20.04.2014., nedjelja

Artie

Artieva žena je otišla prije tjedan dana,
sa cijelom zajedničkom ušteđevinom.
Artie pije rum i kolu za doručak.
Artie puno pije uveče.

 photo IMAG0180.jpg

Artie vodi brigu o svome plemenu mladih backpackera,
kaže mi u povjerenju kako mu se ponekad čini da vodi dječji vrtić.
Artie i ja se smijemo poskrivećki.

 photo IMAG0164.jpg

Artie naplaćuje 5 $ dnevno za šator na plaži,
10 $ za šator i 5 Clang piva.

 photo IMAG0167.jpg

Artie nije vlasnik plaže,
i nema dozvolu za kamp.
Šatori su bez blazina,
ja sam na punom pansionu.

 photo IMAG0150.jpg

Artie provodi dane sjedeći u hladovini pred svojom kolibom,
prčka po gitari i pijucka rum-kolu,
dok mu nekoliko članova plemena pravi društvo.
Artie nikada ne dovrši pjesmu.

 photo IMAG0166.jpg

Uveče cijelo pleme sjedi oko vatre,
dok Artie prčka po gitari i pijucka rum-kolu.
Artie nikada ne dovrši pjesmu.

 photo IMAG0176-1.jpg

Artie uzima tubu u ruke samo za specijalne prilike.
Večeras tugaljiva magija Artijeve tube para blagu topsku noć.
Ali samo zakratko,
jer Artie je već popio previše.
Možda je i bolje tako.
Možda je i bolje.


- 06:20 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>